<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Ukradli rynny ze św. Katarzyny</title>
		<description>Skomentuj Ukradli rynny ze św. Katarzyny</description>
		<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny</link>
		<lastBuildDate>Mon, 15 Jun 2026 08:23:27 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://ciecina.eu/component/jcomments/feed/com_content/1239" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4523</link>
			<description><![CDATA[Mirku albo nie mieszkasz w naszej parafii albo mróz siarczysty ci całkiem zaszkodził albo robisz sobie jaja i twój post to najprawdopodobn iej ironia. Przy całym szacunku dla ks proboszcza. Nie zasługuje na miano dobrego gospodarza parafii, choćby dla tego że dopiero po 20 latach zaczą cokolwiek remontować kościół św Katarzyny i to tylko dla tego że sie zorientował że parafianom na nim zależy. Wielkie "dzięki dla nie niego że dopiero po 20 latach zorientował się że parafianom zależy na tym kościele. Co do monitoringu i zabezpieczenia kościoła to popis jego elokwencji w tym temacie słyszeliśmy na ogłoszeniach dwie niedziele temu. A zresztą szkoda gadać, ja nie widzę w jego działaniu nic aby powiedzieć że jest dobrym proboszczem.]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Jan 2012 21:46:23 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4523</guid>
		</item>
		<item>
			<title>PODZIĘKOWANIA </title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4522</link>
			<description><![CDATA[YETI ;z tych komentarzy co wypisujesz sugeruje ze jesteś chyba nie zrównoważony psychicznie .odnośnie głupich oskarżeń i pytań do księdza proboszcza. Dzięki naszemu proboszczowi możemy się poszczycić takimi świątyniami , wiadomo nie jest to tylko jego zasługa duża nas wiernych ,bo jak zebrał i znalazł środki na dach ,remonty czy organy założy też alarmy czy monitoring . ZA WSZYSTKO CO ROBI DLA NASZEJ PARAFI SERDECZNE BÓG ZAPŁAĆ!!!]]></description>
			<dc:creator>pietruszka</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Jan 2012 20:24:53 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4522</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ZAPYTAJMY RADĘ  PARAFIALNA.</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4521</link>
			<description><![CDATA[Harnaś ? rób swoje i nie przejmuj się. Psy szczekają - karawana idzie dalej. Wróćmy do tematu. JAK SZANOWNY NASZ PRZEWODNIK DUCHOWY CHCE ZAPOBIEC KOLEJNYM KRADZIEŻOM W KOŚCIELE W CIĘCINIE ? Zapytajmy Radę Parafialną ? to są Ci wybrani przez Proboszcza i zatwierdzeni przez Biskupa do składania kwiatów Pryncypałowi na huczne imieniny, urodziny, rocznice wyświęceń i oczywiście pożegnanie ? oby szybko. Ci dumni ze swego stanowienia funkcji członkowie, jako organ doradczy, zgodnie z Kodeksem Kanonicznym i jako organ donosicielski zgodnie z logiką myślenia: CO ZAMIERZAJĄ DORADZIĆ KSIĘDZU PROBOSZCZOWI ABY ZAPOBIEC KOLEJNYM KRADZIEŻOM W KOŚCIELE W CIĘCINIE ? Może znajdzie się ktoś w Radzie Parafialnej kto umie pisać na komputerze i odpowie PO KONSULTACJI ZE SWOIM PRYNCYPAŁEM na wyżej postawione pytanie. YETI]]></description>
			<dc:creator>YETI</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Jan 2012 09:23:35 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4521</guid>
		</item>
		<item>
			<title>:))</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4520</link>
			<description><![CDATA[Bardzo się ciesze że jestem postrzegany jako prosty chłopok z lasu bo właśnie taki się czuje i bardzo mnie to ucieszyło że tak mnie ludzie widzą :-) Jestem właśnie takim prostym chłopem z lasu który nie patrzy na to co gadają inni tylko robi swoje i wyraża swoje zdanie czy się to komuś podoba czy nie :-) O taki wizerunek mi chodziło i tak jest ja chciałem dzięki Chłopcy :-) Poza tym gołym okiem widać że w Cięcinie nie bardzo są lubiani ludzie którzy coś robią .Lepiej postrzega się tych co stoją po sklepami :-) Tak to już jest :-) Ale co poradzimy ?? Głowa do góry i do przodu :-) Robić swoje nie przejmować się gadaninom :-)Uwierzcie że do krytyki idzie się przyzwyczaić i traktować ją z szerokim uśmiechem :D Pozdrawiam :D]]></description>
			<dc:creator>Mariusz Kąkol-Harnaś</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 27 Jan 2012 02:41:01 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4520</guid>
		</item>
		<item>
			<title>CinCina napisał:</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4519</link>
			<description><![CDATA[To co robi NA imprezach a jak udziela się w organizację czegokolwiek to dwa całkiem odmienne tematy]]></description>
			<dc:creator>CinCina</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 26 Jan 2012 21:16:54 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4519</guid>
		</item>
		<item>
			<title>cin cina </title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4518</link>
			<description><![CDATA[tak robi byłam raz na imprezie z jego udziałem to widziałam co robi i szczerość !!!]]></description>
			<dc:creator>pietruszka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 26 Jan 2012 15:33:18 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4518</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mieszkaniec napisał:</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4517</link>
			<description><![CDATA[Yeti nie generalizuj i nie wrzucaj do jednego worka wszystkich księży. Dobry ksiądz, a jest ich większość,ma dar pobożności, dar podejścia do ludzi, do rozwiązywania problemów, dar organizacji różnych akcji czy przedsięwzięć. Mają tzw "bożą iskrę". Niestety niektórym Bozia poskąpiła tych darów. I nasz jak to określiłeś zacny przewodnik religijny zalicza sie do tej drugiej grupy.]]></description>
			<dc:creator>mieszkaniec</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 26 Jan 2012 14:02:36 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4517</guid>
		</item>
		<item>
			<title>CinCina napisał:</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4516</link>
			<description><![CDATA[I co w związku z tym, że jest chłopakiem z lasu?? Nie każdy musi być miastowy... grunt że nie wstydzi się swojego pochodzenia i otwarcie mówi co go boli. Jest jedną z nielicznych osób, które cokolwiek w Cięcinie robią i to się chwali!]]></description>
			<dc:creator>CinCina</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 26 Jan 2012 00:41:58 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4516</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Wróćmy do tematu.</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4514</link>
			<description><![CDATA[Jeśli był dobrym człowiekiem - to nie martwy się o jego duszę. Zaś do tych co teraz płaczą i się smucą Św. Łukasz pisze....."?Bło gosławieni Wy, którzy teraz płaczecie, albowiem śmiać się będziecie...." Wróćmy do tematu: Najczęstszym usprawiedliwien iem czynów "czarnych" jest, że "to też są ludzie". Wójt jak się nie spisuje to się go "wypieprzy" ze stanowiska. Dyrektor jak popełni błędy to się go "wypieprzy" ze stanowiska. Jak ktoś popełni błąd w swojej pracy to za to ponosi konsekwencje. ?Czarny? jak za..p..li to go przeniosą na inną parafie i dalej robi bezkarnie to samo. Robi to za nasze ciężko zarobione pieniądze i jeszcze państwo czyli my funduje mu darmowa opiekę lekarska i emeryturę. Ciekawe co zrobi teraz. Ukradli rynny. Parafianie się ściepną i zrobi się nowe. A na szef ?przewodnik religijny nadal będzie miał wszystko w D U P I E . Ile kosztuje założenie monitoringu ? Ile kosztuje podłączenie ?cichego? systemu alarmowego na komisariat policji. Ile kosztuje włączenie się do monitoringu firmy ochroniarskiej. Jeśli stać na to sklepy, biura firm, szkoły, to znaczy, że ......należy sprawdzić ile to kosztuje. Pora żeby ktoś poważnie zajął się ochroną naszej Katarzyny. Pora, żeby nasz Przewodnik Duchowy ruszył swoje zacną DUPE i coś zaczął robić. Na początek niech się chociaż dowie o jakich kwotach rozmawiamy. Pytam naszego Przewodnika Duchowego: JAK SZANOWNY NASZ PRZEWODNIK DUCHOWY CHCE ZAPOBIEC KOLEJNYM KRADZIEŻOM W KOŚCIELE W CIĘCINIE ? Z pozdrowieniami YETI ]]></description>
			<dc:creator>YETI</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 25 Jan 2012 22:03:24 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4514</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Harnaś</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4513</link>
			<description><![CDATA[mariusz chce zaistnieć jako filozof tylko ze jest prostym chłopakiem z lasu.]]></description>
			<dc:creator>pietruszka</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 25 Jan 2012 21:51:00 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4513</guid>
		</item>
		<item>
			<title>potok napisał:</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4511</link>
			<description><![CDATA[Harnaś, Msza św czy ta w kaplicy czy w kościele jest godna jeśli godnie została odprawiona i czy była ona uroczysta czy też nie to pozostanie ona Mszą Świętą. Jeśli jak mówisz zmarły był dobrym człowiekiem i był na śmierć przygotowany to Pan Bóg przyjmie Go do Swojej Chwały i żadne opinie i decyzje proboszcza nie zmienią nic.]]></description>
			<dc:creator>potok</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 25 Jan 2012 21:10:38 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4511</guid>
		</item>
		<item>
			<title>kśiądz </title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4510</link>
			<description><![CDATA[kśiądz też człowiek i zdarza się mu popełniać błędy .wiadomo niektórzy księża popełniają je zbyt często,to wyłącznie wina ludzi ze akceptują takie zachowania .]]></description>
			<dc:creator>pietruszka</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 25 Jan 2012 20:05:37 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4510</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Swięte słowa Yeti</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4509</link>
			<description><![CDATA[Uczą nas miłosierdzia przebaczenia a gołym okiem widać jak przeczą swojej nauce. Tak jak właśnie napisał Yeti . Pan Jezus przebaczył łotrowi i kazał nam przebaczać. "I odpuść nam nasze winy jako i my odpuszczamy"! "Nie sądź a nie będziesz sądzony" ! Gdy człowiek wchodzi do kościoła aby pojednać się z Panem Bogiem to wtedy kapłan nie widzi jego win nie upomina go i nie pyta dlaczego ??? Gdy człowiek umiera i już nie może się bronić tu na ziemi wtedy kapłan nie zabiera go już do kościoła ale gdy był żywy to nie wyrzucał go z mszy świętej i nie pytał co tu robisz ?? Gdy podchodził z tacą. Niestety takie są obecnie realia świata. Całe szczęście że są to tylko odosobnione przypadki niektórych parafii tylko czemu akurat nasza?? Każdy gdzieś tam w życiu może zbłądzić bo jako człowiek jest skłonny do grzechu ale nigdy nie może sądzić człowiek człowieka ! Samobójcy i mordercy mają msze z kazaniami bo jako ludzie też mają do tego prawo a dobry człowiek czasami jest odrzucony!! Mogę być potępiony za to co pisze ale tak mówi mi głos serca że cicho nie można siedzieć gdy źle się dzieje !!]]></description>
			<dc:creator>Mariusz Kąkol-Harnaś</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 25 Jan 2012 10:24:13 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4509</guid>
		</item>
		<item>
			<title>BÓG PRZEBACZYŁ.....</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4508</link>
			<description><![CDATA["Bóg przebaczył..." Bóg przebaczył Magdalenie Łotrom potrafił przebaczyć Mówi ?przebaczaj każdemu? Byś mógł mnie w niebie zobaczyć Człowiek zaś w swojej prostocie Boga w swym sercu szanuje I idzie z pokorą przez życie Tak jak mu Serce dyktuje A pasterz co słowem prowadzi Często się myli srodze. Zaślepiony zaś drogą do celu Gubi swe stado po drodze Wielu mieliśmy pasterzy Takich co pili z panami Kradli z pola dziesięcinę I handlowali odpustami W Imię Boga Mordowali muzułmanów Wiele kobiet spalono na stosach Wielu ludzi zginęło na mękach I jeszcze za to trzeba było Pasterzy całować po rękach. Ktoś powie - to mroki historii Ale od lat nikt nie zapomni Że Fiolet jest nadal splamiony Krwią SB-ckich katowni Teraz gdy pasterz z pasterzem Dogadać się nie zamierza Trzeba iść za głosem serca A nie za głosem pasterza YETI.]]></description>
			<dc:creator>YETI</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 25 Jan 2012 01:38:19 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4508</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Człowiek ma prawo bładzić </title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4507</link>
			<description><![CDATA[Nie lubię pisać komentarzy nie na temat ale ten akurat który mam na myśli najbardziej pasuje właśnie pod tym tematem. Chce tu pokazać niesprawiedliwo ść i dziwne zasady jakie panują w naszej parafii. Dzisiejszego dnia dane mi było być na pogrzebie ojca moich kolegów. To co zobaczyłem przeszło w moich oczach ludzkie pojęcie. Pogrzeb wychodził z kaplicy cmentarnej ponieważ ojciec moich kolegów nie został przyjęty do kościoła. Nie był złym człowiekiem ,nie był bandytą ,nie kradł rynien w kościele. Był przykładnym ojcem i cóż z tego że kiedyś w życiu mu nie wyszło i założył ponownie drugą rodzinę. czy to jest powodem aby człowieka ochrzczonego i bierzmowanego nie przyjąć do kościoła i nie odprawić mu godnej mszy?? Czy to jest powodem odstawienia kogoś na boczny tor ?? Śmiem twierdzić że nasz Szanowny zarządca Kościoła mianuje się sędzią człowieka. Dla mnie jest to tak niedorzeczne że aż bolesne. Biedna matka staruszka stała nad grobem syna zapłakana a mi samemu łzy cisły się do oczu. Pogrzebała drugiego syna i ona na pewno wiedziała że jej syn zasłużył na godny pogrzeb jak wszyscy inni. Niestety u nas w parafii panują dziwne zasady :sad: Znałem tego człowieka i był naprawdę dobrym człowiekiem. Najbardziej jednak dobiło mnie to gdy kościelny ruszył z tacą po datki . Nie przepuścił nikomu dopiero gdy ktoś z uczestników pogrzebu stanowczo wjechał mu na ambicję odpuścił zbiórkę... Ludzie to co ja widziałem dziś nie mieści mi się w głowie i ten kto to widział nie powinien zostawić tego bez echa wstyd na całą parafie przed ludźmi z zewnątrz :sad:]]></description>
			<dc:creator>Mariusz Kąkol-Harnaś</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 24 Jan 2012 17:57:19 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4507</guid>
		</item>
		<item>
			<title>CIEKAWOSTKA KRYMINALNA</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4506</link>
			<description><![CDATA[Kilka miesięcy temu ukradziono rynny z Kościoła w Pewli Małej. Kościół jest po kapitalnym remoncie - po pożarze. Złodziei nie znaleziono. Za kilka tygodni dowiemy się , że okradziono kolejny kościół. To jest szajka z zewnątrz. Przecież nie będą sprzedawali miedzi na naszym terenie. A tak szczerze - monitoring a raczej sprzęt monitorujący np kilka kamer /8 szt/ + rejestrator + okablowanie to koszt rzędu kilka tysięcy złotych. Wbijcie na allegro minitoring - gotowy zestaw kompletny z 8 kamerami to koszt 3.000-4.000 zł. Czy mamy czekać aż okradną nasz kościół z figur i obrazów. Granice są otwarte. Zbyt na antyki na zachodzie ogromny. A NASZ KOŚCIÓŁ CZEKA CIERPLIWIE AŻ GO KTOŚ OKRADNIE NA ZAMÓWIENIE JAKIEGOŚ KOLEKCJONERA. Może kamery nie pilnują ale odstraszają. Portal i ludzie z Nim związani zrobili tak wiele by nasz kościół był wspaniały. Wykombinujmy te parę tysięcy na jego ochronę, na Chwałę Bogu, dla przyszłości naszych dzieci i ku naszej uciesze, że to co nasze, to nikt nam nie zabierze. Pozdrawiam YETI]]></description>
			<dc:creator>YETI</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 20 Jan 2012 18:12:50 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4506</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Avatar napisał:</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4493</link>
			<description><![CDATA[Oskarżanie kogoś kto już raz to zrobił to nie rozwiązanie problemu, poza tym nie został złapany na gorącym uczynku. Postaw sie na miejscu osoby która raz popełniła błąd, jak sie teraz czuje jeśli tego nie zrobiła? Bardziej zwróciłbym uwagę, że na skupie złomu zawsze trzeba podać dane z dokumentu tożsamości i to właściciele skupów oglądają co ludzie oddają więc nie codziennie oddaje sie blachy miedziane bo nie sądze żeby były dalej w kształcie rury spustowej... ]]></description>
			<dc:creator>Avatar</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 13 Jan 2012 20:16:34 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4493</guid>
		</item>
		<item>
			<title>przestępcy </title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4492</link>
			<description><![CDATA[Gdy ludzie nie mają za co żyć to kradną .emeryci zabierają im miejsca pracy bo ma pieniądze ale chce mieć więcej .Pracodawcy akceptują takich ludzi nie muszą składek płacić . w tych czasach młody nie ma prawa bytu jedynie złom i budowlanka w sezonie !!!!]]></description>
			<dc:creator>pietruszka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 12 Jan 2012 22:51:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4492</guid>
		</item>
		<item>
			<title>złodzieje</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4491</link>
			<description><![CDATA[Jak nie będą kradli rynien jak ten co ukradł przy nowym kościele został złapany i osądzony, dostał wyrok od lipca miał siedzieć i do dziś na wolności. Założe się że to ten sam kradnie dalej - ksiądz Proboszcz wie o kim mowa.]]></description>
			<dc:creator>bolantus</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 12 Jan 2012 22:12:17 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4491</guid>
		</item>
		<item>
			<title>No cóż próżno deliberować po szkodzie</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4490</link>
			<description><![CDATA[a wystarczyło pozaginać śruby spinające i bez dodatkowych sprzętów by sie nie dało wykręcić.Proste i może skuteczne a tak to się aż prosiło o złodzieja.Więc należy obciążyć firmę wykonującą montaż rynien za bezmyślność.]]></description>
			<dc:creator>loraniec</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 12 Jan 2012 21:05:22 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4490</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Czy jesteśmy mądrzejsi</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4489</link>
			<description><![CDATA[20 listopada 2010 o godz. 19:24 pod informacją pt. "Prace ruszyły" pozwoliłem sobie napisać coś takiego: "miedź pięknie wygląda, ale jest bardzo atrakcyjnym towarem dla złomiarzy (wg. cen w necie 18 - 22 zł/kg.) I tu jest problem do rozwiązania - jak upilnować orynnowania, zwłaszcza rur spustowych. " Temat ten został podjety przez: potok - 20 listopad 2010 20:04 " Z całego Twojego wywodu zgadzam się tylko z jednym punktem, dotyczącym rynien spustowych.To rzeczywiście jest temat wymagający przemyślenia". Harnaś - 21 listopad 2010 10:13 "Co do uwag które przedstawił kolega Raptor zgodzę się że powinno się założyć monitoring kościoła bo te rynny faktycznie są zagrożone " . benobi - 21 listopad 2010 14:23 " Uważam, że tematy podjęte przez Raptora są niezwykle istotne. Trzeba zadbać o jego ochronę" ziom - 21 listopad 2010 16:30 "Ja też jestem przeciwnikiem montowania rynien miedzianych na wikarówce.Jest to nie odpowiedzialne. Mówi się że okazja czyni złodzieja.Bardz o łatwo było by oderwać rynne i sprzedać za niemałe pieniądze". kamrat - 21 listopad 2010 21:02 "Wracając do rynien myślę że nie możemy od razu zakładć że je ktoś ukradnie, przecież spotkała by go kara Boska (o ludzkiej nie wspomnę) ". Chciałoby się rzec: "Mądry Polak po szkodzie", ale obawiam się, że bardziej pasuje: "Nową przypowieść Polak sobie kupi, Że i przed szkodą, i po szkodzie głupi" - J. Kochanowski [w] Pieśń o spustoszeniu Podola PS. Mam nadzieję, że wskazani powyżej komentatorzy nie znajdą się w gronie podejrzanych o przysłowiową "kradzież rowera".]]></description>
			<dc:creator>Raptor</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 12 Jan 2012 20:46:49 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4489</guid>
		</item>
		<item>
			<title>a może tak</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4488</link>
			<description><![CDATA[Miedź zawsze będzie kusić złodzieja. Zastanowić sie trzeba czy jest sens aby rynny spustowe były miedziane. Jakby tak założyć ze zwykłej blachy odpowiednio pomalowane zeby się nie gryzło ze ścianami. Dużo tańsze i nie bedą w zainteresowania ch złodziejaszków. Na wikarówce tak samo. Kwestia założenia monitoringu według mnie wogóle nie podlega dyskusji. Dziwie sie ze proboszcz ma jakieś opory w tej kwestji.]]></description>
			<dc:creator>potok</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 12 Jan 2012 19:21:00 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4488</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Pomóżmy ks. proboszczowi rozwiązać problem</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4487</link>
			<description><![CDATA[Od monitoringu trzeba zacząć przede wszystkim. A do celowo na plebanii starej powinnien mieszkać ktoś na stałe(ksiądz?)]]></description>
			<dc:creator>anka</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 12 Jan 2012 14:58:14 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4487</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Do ziom</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4482</link>
			<description><![CDATA[Popieram!]]></description>
			<dc:creator>Avatar</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 11 Jan 2012 21:22:44 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4482</guid>
		</item>
		<item>
			<title>złodzieje</title>
			<link>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4480</link>
			<description><![CDATA[Bardzo mi przykro to pisać ale za zaistniałą sprawę głownym odpowiedzialnym jest ks. proboszcz. On jako gospodarz zabytkowych obiektów sakralnych nie zrobił nic aby zapobiec takim zdarzeniom. Stare jak świat powiedzenie mówi że okazja czyni złodzieja. Miedziane rynny które są na wyciągnięcie ręki na kościele kompletnie niezabezpieczon ym, stanowią łakomy i bardzo łatwy kąsek dla zdegenerowanych , pozbawionych zasad moralnych złodziei. Tłumaczenie ks. proboszcza na niedzielnych ogłoszeniach jest żenujące. Najprostszym i podstawowym zabezpieczeniem jest monitoring. Sama świadomość że taki system funkcjonuje jest w jakimś stopniu formą odstraszania. Jeżeli ks proboszcz nie ma pomysłu na zabezpieczenie kościoła, to nie powinien wygadywać bzdur na ogłoszeniach, tylko poprosić parafian o pomoc jak ten problem najlepiej rozwiązać. Przykład tego portalu pokazuje że wspólnie można wiele osiągnąć, i napewno pojawiło by sie mnóstwo pomysłów i rozwiązań. W końcu Cięcinianie to nie ćmoki.]]></description>
			<dc:creator>ziom.</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 11 Jan 2012 19:59:37 +0000</pubDate>
			<guid>http://ciecina.eu/czytelnia/wydarzenia-75107/1239-ukradli-rynny-ze-sw-katarzyny#comment-4480</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
