środa, 22, listopad 2017

Kwietniowy numer Nowin z Gminy.

Zeskanowany egzemplarz gazetki gminnej dostępny jest w Fotoforum. Powiększenie za pomocą lupy dostępne jest dla zarejestrowanych użytkowników.

Komentarze   

0 #11 Efes 2009-04-25 15:59
Szan.Raptorze!W moim poście na temat błędów zabrakło jedynie jednego słowa- "tylko".Czyli -miałem na myśli że "wyłapywaczem błędów jest nie "tylko " Raptor.Czytałem wiele Twoich komentarzy i przyznaję,że głównym wyłapywaczem jesteś Ty.A Twojego komentarza nie przeoczyłem,bo nie mogłem przeoczyć.Pozdr awiam.
0 #10 Raptor 2009-04-20 17:32
Chciałbym całkowicie skończyć "kłótnię", jednak muszę odnieść się do kilku szczegółów. Nie znajdziesz w moim komentarzu stwierdzenia, że nie miałeś racji. Ja stwierdziłem, cyt. "Jednak wydaje mi się, że podpis pod zdjęciem jest właściwy", co było prawdą dla mnie wtedy jedyną, gdyż dysponowałem "ulepszoną" wersją NzG. Sprawę ostatecznie wyjaśnił woql informując, co było powodem zamieszania z podpisem pod zdjęciem, czyli tym całym popisem nieudolności "zecera".
Cieszy mnie bardzo, że jesteś w tej grupie komentatorów wyłapujących te absurdy, którymi raczą nas pewne osoby, licząc na Naszą naiwność, brak umiejętności logicznego myślenia, analizowania i oceniania zdarzeń i faktów, którymi jesteśmy obdarowywani. W tym miejscu muszę jednak zwrócić Twoją uwagę na komentarz związany z kwietniowym wydaniem NzG, który umieściłem pod artykułem "Z listów do redakcji - Plan odnowy dla Cięciny" w dniu 08 kwietnia 2009 o godz. 17:24 pod ironicznym tytułem "Zezem Raptora" nawiązujący do artykułu z NzG "Okiem Wójta". Wytyka on niektóre błędy zawarte w NzG i porusza bardzo ciekawy temat opłat za śmieci. Szkoda, że go pominąłeś.
Pozdrawiam
PS. Komentarz umieściłem pod tym artykułem, gdyż na stronie portalu jeszcze NzG nie były udostępnione.
0 #9 Efes 2009-04-20 12:49
Harnasiu!Pragnę sprostować Twoje wątpliwości do moich komentarzy.Otóż wyłapywaczem błędu w kwietniowym wydaniu NzG nie był Raptor,lecz Efes,jednak szan.Raptor twierdził,że nie mam racji.Dopiero w drugim komentarzu potwierdził,że "przyćmiony" był zecer,który wpisał pod zdjęciem parafię Cisiec,zamiast Cięcina.Awięc kłótnia zakończona.Pozd rawiam.
0 #8 Raptor 2009-04-19 10:08
No i sprawa podpisu pod zdjęciem się wyjaśniła. Nowiny z Gminy wydano w co najmniej dwóch wariantach. Ja akurat miałem dostęp do tej wersji "ulepszonej". Wiem również kto był przy swojej robocie "zaćmiony". Oczywiście był to zecer, który składał NzG.
No i mogło być już po sprawie gdyby nie nasuwały się pewne wnioski. Na miejscu urzędników gminy to ja bym się zaczął bać. I to nie komentarzy na łamach Naszego portalu, ale siebie. Mają oni prawdopodobnie do czynienia z tzw. kretem. Czy to jest przypadek, że ciągłe pojawiają się w publikowanych dokumentach urzędowych czy też informacjach tak istotne błędy merytoryczne i równie często wypisywane głupoty? Sądzę, że w najbliższych wyborach "ktoś" i mam tu na myśli jakiegoś kandydata do urzędu, te wszystkie błędy wyciągnie i będzie to bardzo mocny punkt jego kampanii wyborczej.
I żeby nie było później tłumaczenia z jakim mieliśmy do czynienia kilka miesięcy temu ze strony pewnego Prezydenta, który po przyznaniu medalu jednemu ze swoich największych wrogów stwierdził, że nie czytał tego co podpisywał.
Pozdrawiam
0 #7 Mariusz Kąkol-Harnaś 2009-04-19 09:03
Poprę tutaj stanowisko kolegi woqla. Panowie niema się o co kłócić.dobrze że Raptor wyłapuje błędy jakie notorycznie popełniają władze naszej gminy.Nie wiem gdzie ma oczy redakcja NZG ale przecież popełnianie takich błędów jest niedopuszczalne . Jak już chce się coś robić to najlepiej robić to dobrze.Pewnie w następnym numerze gazetki firma Żywiec Zdrój znajdzie się w Żabnicy a kapliczka na Butorzące przetransformuj e się w okolice Cisca albo Górki.Co do komentarzy szanownego Efesa to wydaje mi sie że nie do końca zrozumiał przesłanie jakie Raptor chciał nam przekazać.Ale to jest tylko moje skromne zdanie i nie każdy musi się z nim zgadzać:-)) Pozdrawiam
0 #6 woql 2009-04-18 22:49
Panowie - nie kłóćcie się - wpierw w gazetce był błąd, z którego wszyscy się śmiali i podejrzewam że znów skrzynka OPG została zasypana mailami - teraz zostało to już poprawione - ks. Koba to nasz wikariusz (który jest nawiasem mówiąc wg mnie świetnym księdzem szczególnie jeśli idzie o zdolności głoszenia kazań, lubianym przez parafian i uczniów, również świetnym kultywatorem tradycji lanego poniedziałku - kto był w święta na 11:00 w Katarzynie wie o co chodzi ;-)

Z pozdrowieniami dla niego - nie oddamy go w żadnym wypadku do Ciśca
0 #5 Raptor 2009-04-18 22:08
Moje stanowisko.
Pod zdjęciem na str. 5 jest napisane lub pisze - jak kto woli.: "Z redakcją rozmawia Ks. ŁUKASZ KOBA wikariusz parafii p.w. Św. Katarzyny w Cięcinie".
Jeżeli ksiądz Koba pracuje, czy jak kto woli służy w Cięcinie to moim zdaniem jest wszystko OK. I takie jest moje stanowisko.
Więc nie wiem o co Szanownemu Efesowi chodzi. Albo mamy inne gazety, albo się ktoś napił czegoś za dużo, albo jakiegoś świństwa nawdychał. I oświadczam z ręką na sercu, że ja od tygodnia nic, co by mi miało oczy zaćmić do ust nie przyjmowałem, ani w postaci płynnej ani jaranej. Więc to nie ja głupoty piszę.
Pozdrawiam
0 #4 Efes 2009-04-18 21:19
Do Raptora - Drogi Raptorze - jeśli uważasz,że podpis pod zdjęciem jest właściwy, to akceptujesz przeniesienie parfii ŚW.Katarzyny z Cięciny do Ciśca.Nie wystarczy Tobie,że już wszystkie obrzędy z Cięciny przenosi się do Węgierskiej Górki,to jeszcze naszą nazwę parafii trzeba przenieść???
0 #3 Efes 2009-04-18 20:45
Bardzo się dziwię,że uważasz,iż podpis pod zjęciem jest właściwy.Znając Twoją wnikliwość i skrupulatność w ocenach stanu faktycznego nie mogę pojąć dlaczego potwierdzasz,że napis pod zdjęciuem jest właściwy.Czyli parafie z Cięciny przeniesiono do Ciśca??? Wyjaśnij mi Twoje stanowisko w tej sprawie,gdyż zaczynam wątpić w Twoje komentarze !!!,
0 #2 Raptor 2009-04-18 10:41
Do Efesa
Ja tam nie mam i nie chcę mieć nic wspólnego z NzG. Chociaż nie powiem czytam je z dużym zainteresowanie m. Jednak wydaje mi się, że podpis pod zdjęciem jest właściwy.
Odnośnie drugiej części Twojego komentarza, to myślę, że w tym czasie kiedy Pan Wójt miał wymienić nazwę Tego zasłużonego dla Cięciny stowarzyszenia, najnormalniej w świecie zadzwoniła komórka. Na nieszczęście w tym czasie fotograf zrobił zdjęcie przy użyciu lampy błyskowej (umieszczone później w artykule) no i wystąpił wtedy u Pan Wójta dobrze znany wśród weteranów wojennych PTSD czyli zespół stres pourazowego. I pewnie to było "jedynym" powodem, że nie wymienił nazwy STOWARZYSZENIA OCHRONY ZABYTKÓW I ROZWOJU CIĘCINY "MAGURA".
Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Komentarze | Ostatnio dodane

Fotoforum | Ostatnio dodane zdjęcia